grådaskig fredagskärlek

I morse vaknade jag upp bredvid min vän Mira, vilket kändes lite extra fint en grå marsdag som denna. Efter en lång dusch och lite serier lagade vi god frukost och spenderade lång tid vid matbordet med en kopp te och radion inställd på 107.1. Don't stop believin' donade och den varma känslan av att denna dag kommer bli perfekt spred sig genom kroppen.
 
Mira åkte snart iväg till skolan och jag har gosat med Tussen och försökt plugga sociologi. Tänkte ta mig mot stallet snart för att hinna göra iordning där innan dagens enda lektion. I eftermiddag väntar födelsedagsmiddag hos Sofia, för att sedan åka hem till en vän på söder och spendera kvällen där. Sofia och de andra ska ut på stan, vilket varken min kropp eller psyke orkar just nu.
 
En ny och vårfin tröja som får mina ögon att bli ljusblå dagen till ära.
Allmänt | |
Upp