Den första maj

Vad har jag gjort idag?
Vaknat, gjorde smoothie till frukost. Huvudet är trött och nu lyssnar jag på en ljudbok i ett rum som är svart.
 
Hur ser jag ut för tillfället?
Klär mig i överdelen av min Harry Potter-pyjamas och min holländska väns sovbyxor, jag tog med dem hem som ett minne.
 
Vad känner jag just nu?
Rastlöshet och huvudvärk. Hjärnskakning är rätt tråkigt. 

Senaste boken jag läste ut:
Tiggarflickan av Alice Munro.
 
Senaste låten jag lyssnade på:
Hittade en bekant på spotify, så någon typ av Techno tror jag hans musik kan kallas.
 
Vad ska jag göra i sommar?
Resa till Italien och jobba. Segla och rida. Vila.
 
Något som gjorde mig glad igår:
Jag red för första gången sedan olyckan, och orkade sedan till en valborgsmiddag med nära vänner. Det var fint. 
 
Det senaste någon sa till mig:
"Har du alvedon eller ska jag hämta?"
 
Senaste smset jag fick:
"Inge vidare (skrattgråtsmiley)"
 
I morgon ska jag:
Arbeta, om huvudet orkar. 
Gårdagens middagssällskap. Vi gjorde tacos och åt kladdkaka, fint att träffas igen. 
 
 
Allmänt | |
Upp